متنفرم از همه چیز


just let it go

خدایا یاریم کن اگر چیزی شکستم دل نباشد!!

 

دارم منفجر میشم از این زندگی سگی

همه چیز کثافته

همه چیز لعنت شده است

همه چیز به آدم دهن کجی میکنه

لعنت به این عمر که تموم نمیشه

لعنت به روزی که زاده شدم

لعنت به همه چیز و همه کس

لعنت به این سایه ی شوم بی پایان زندگی من

 

 



نظرات شما عزیزان:

nahid
ساعت17:15---21 ارديبهشت 1392
سلام پریا جوووووووووووون الهی قربونت برم آجی جونم خوبی؟

آجی جونی چرا اینقد ناراحتی نفسم نبینم غمگین باشی عشقم انشااله که مشکلاتت به زودی زود حل میشه فدات شم خودت رو ناراحت نکن منم اینجا واسه موفقیت و خوشبختیت همیشه دعا میکنم دوست دارم بوس بوس بوس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 16:49 توسط parya| |


Power By: LoxBlog.Com